martes, 9 de abril de 2013

Activitat | Fem un conte audiovisual


Tal i com vem dir a una del les entrades anteriors, avui des de VIURE i JUGAR, us proposem una activitat en la qual utilitzarem material que previament vem confeccionar: les galetes de Sant Jordi!

El metode que us proposem per treballar l'Auca de Sant Jordi de manera activa amb els infants és que facin un video d'aquesta utilitzant les galetes i una càmera de fotografies.

Títol

Conte audiovisual - La llegenda de Sant Jordi

Objectius

  • Produir missatges audiovisuals senzills utilitzant diferents mitjans (fotografia, enrregistrament de la veu, programa per l'edició d'un vídeo...).
  • Descobrir que també ens podem comunicar mitjançant les imatges i els sons.
  • Fomentar el treball en equip.
  • Potenciar que cada infant tregui el millor d'ell mateix per arribar a un objectiu comú.

Descripció

Dividirem els infants en grups de treball, poposant que ells mateixos, segons les seves motivacions, interessos i competències, escullin a quin equip volen formar part. Proposem els següents grups de treball:

  • Equip encarregat de la redacció i l'enrregistrament del text.
  • Equip encarregat del confeccionament dels decorats.
  • Equip encarregat de fer les fotografies col·locant les galetes de la millor manera.
  • Equip encarregat de confeccionar el vídeo amb les fotografies i l'enregistrament de la veu.

Cada equip traballarà amb els seus objectius específics però tots amb un objectiu comú: fer un conte audiovisual.

Aquest video pot ser visionat el dia de Sant Jordi per la resta de companys de l'escola o pels pares.

Recursos

  • Càmera de fotografiar.
  • Material com cartolines, pintura, retoladors, llapissos... per la confecció dels decorats.
  • Ordinadors.
  • També pot ser-nos d'ajuda el vídeo enllaçat en una de les entrades anteriors de l'Auca de Sant Jordi per utilitzar com a guia.


I per últim, també us deixem un vídeo de mostra de petits enrregistraments amb galetes i fotografies:


Stop motion Barça cookies from Miquel Labòria on Vimeo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario